امروز: شنبه - ۰۵ آبان - ۱۴۰۳
آخرین اخبار
عبدالرضا عالی پور

پیام عالی‌پور بخشدار دلوار بمناسبت روز خلیج فارس

ما مردمان این کهن دیار مفتخریم که مدال حراست و پاسداری از خلیج تاابدفارس را از گذشته تاکنون به پهنای تاریخ این سرزمین بر سینه داریم.
اشتراک گذاری
09 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 581

خلیج فارس براى ما ایرانیان خصوصاً مرزداران و مردمان خطه جنوب که در واقع پاسداران حریم این کهن دیار غیرت و مردانگی هستند، تنها یک نام نیست بلکه بخش عظیم و لاینفکی از تاریخ مردمان سرزمینى مقدسی است که نقش بزرگى در شکل گیرى و پیشرفت علم و تمدن بشرى داشته است.

ما مردمان این دیار امروز مفتخریم که هم در گذشته با رشادتهای سردارانی چون رئیسعلی دلواری، احمد خان تنگستانی، زائر خضر خان اهرمی و غضنفر السلطنه های برازجانی و خالو حسین های بردخونی دشتی و هم در عصر حاضر با حماسه های  شهیدانی چون نادر مهدوی و هم اکنون با حضور قدرتمند نیروهای دریایی سپاه  و ارتش و نیز مردمان دلیری که علاوه بر ارتزاق از نعمت های سرشار این آبراه بزرگ به نوعی پاسدار این خلیج تا ابد فارس نیز هستند، نگذاشته ایم چشم طمع دشمنان به این نظام بیفتند و به  این پاسداری و حراست از حریم دریایی میهن خویش بر خود می بالیم.

اینجانب با گرامیداشت این روز فرخنده، فرصت را مغتنم می شمارم یاد و خاطره تمامی شهدا و مجاهدانی را که با فداکاری خالصانه و نثارجان خویش در مقابل زیاده خواهی‌های دشمنان ایستادگی کردند و حتی یک وجب از خاک پاک میهن را به دست بیگانه نسپردند، گرامی داشته و امیدوارم نسل های آینده با استواری و  تلاش و کوشش خستگی ناپذیرشان، از این میراث گرانبها پاسداری و با حفظ اصالت و هویت آن، موجب سربلندی ایران و روسیاهی و پشیمانی دشمنان تاریخ و فرهنگ درخشان دینی و ملی مان شوند. ان شاءالله.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *