امروز: سه شنبه - ۰۱ آبان - ۱۴۰۳
آخرین اخبار
عبدالرضا عالی پور

بازدید عبدالرضا عالی پور بخشدار از موزه شهید رئیسعلی دلواری

موزه سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری در صدر بازدید موزه های استان است.
اشتراک گذاری
28 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 526

به مناسبت روز جهانی موزه و میراث فرهنگی،  بخشدار دلوار از موزه سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری بازدید و این روز را به مدیریت و کارکنان این مجموعه تبریک گفت.
بخشدار دلوار با توجه به جایگاه و نام تاریخی دلوار و شهید رئیسعلی دلواری گفت: مدیریت استانی میراث و فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی می بایست نگاه ویژه ای با جذب اعتبارات ملی و استانی  جهت مرمت  و بهسازی موزه سردار جنوب داشته باشد.


عبدالرضا عالی پور ضمن تقدیر از فرماندار تنگستان جهت برنامه ریزی برای جذب اعتبارات امسال در کمیته برنامه ریزی شهرستان تنگستان بیان نمود: موزه شهید رئیسعلی دلواری یکی از مهمترین بناهای تاریخ کشور بوده که هرساله تعداد زیادی گردشگر داخلی و بین المللی را  جذب نموده و نیاز است تمامی مدیران و متولیان مربوطه جهت ترمیم و تغییر ساختار کلی  این مجموعه مطابق با معیارهای استاندارد موزه ای تلاش نمایند.


ایشان ضمن تماس با مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان در هنگام بازدید تاکید نمود :وضعیت فعلی موزه از لحاظ فیزیکی مساعد نبوده که میطلبد این شرایط هر چه زودتر در دستورکار قرار گرفته و این موزه در شمار موزه های ملی جهت جذب اعتبار بیشتر قرار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *