امروز: سه شنبه - ۰۱ آبان - ۱۴۰۳
آخرین اخبار
عبدالرضا عالی پور

اولین جلسه شورای آموزش و پرورش دلوار در سال ۱۴۰۱ با حضور عبدالرضا عالی پور بخشدار دلوار برگزار شد

معلمان نقش اساسی و تاثیر گذار در حوزه تعلیم و تربیت جامعه دارند.
اشتراک گذاری
06 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 625

به گزارش روابط عمومی بخشداری دلوار اولین جلسه شورای آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۱ در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش منطقه دلوار برگزار شد.

بخشدار دلوار ضمن تبریک هفته معلم به معلمان شهرستان تنگستان افزود : روز معلم برای ما، روز تجلیل از کسانی است که پرورش دهنده روح و روان ما هستند و وظیفه همه ما ارج نهادن به شخصیت والای این عزیزان است .

ایشان ضمن قدردانی از زحمات تمامی معلمان در رشد علم و تربیت فرزندان ما در بخش بیان داشتند: با رشد فرهنگ دینی و علمی می توانیم جامعه پویا و متناسب با اهداف نظام جمهوری اسلامی در بخش دلوار به نظام مقدس اسلامی هدیه نمائیم.


عبدالرضا عالی پور با توجه به جایگاه معلمان که در ردیف شغل انبیاء قرار دارد  گفت:وظیفه ما تکریم معلمان بوده که در همین راستا در هفته معلم نیاز است مراسمات و تقدیر از این قشر گرانبها در خور شان این عزیزان در بخش دلوار برگزار گردد.

بخشدار دلوار ضمن تاکید به تلاش دانش آموزان در امتحانات آخر ترم افزود:فضای مناسب برای دانش آموزان برای مطالعه و برگزاری امتحانات برنامه ریزی شود.


ایشان در ادامه خاطرنشان کرد:مراسمات و تقدیر از معلمان در روز معلم توسط شهردار و دهیاران و اعضای شورای اسلامی شهر و روستاهای بخش دلوار در محل روستای خود ویژه برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *