امروز: سه شنبه - ۰۱ آبان - ۱۴۰۳
آخرین اخبار
عبدالرضا عالی پور

اصل پیگیری سرلوحه کاری بخشدار دلوار خواهد بود

با وحدت و همدلی و یکپارچگی و پیگیری مجدانه ، تعالی و پیشرفت بخش دلوار را بیش از پیش محقق خواهیم ساخت.
اشتراک گذاری
15 اسفند 1400
کد مطلب : 840

عبدالرضا عالی‌پور بخشدار دلوار در جلسه شورای اداری شهرستان ضمن قدردانی از همراهی تمامی اقشار مردم و مسئولین  و اعضای شورای تامین و ائمه جمعه اهرم و دلوار و  زحمات چند ساله آقای درویشی در کسوت بخشداری دلوار بیان نمود: تقارن این جلسه و حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه را به فال نیک میگیرم و پیشاپیش اعیاد ماه شعبان  و ولادت های این ماه مبارک را خدمت عموم مردم عزیز  تبریک عرض می نمایم.

بخشدار دلوار افزودند: از حسن نیت و اعتماد استاندار ولایی و جهادی و انقلابی استان جناب آقای دکتر محمدی زاده، فرماندار محترم شهرستان تنگستان جناب آقای لطفی، معاونین و مشاورین محترم استاندار، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی جناب اقای دکتر کرمی و دیگر عزیزانی که مرا لایق خادمی مردم عزیز بخش ساحلی دلوار دانستند کمال تشکر را دارم  و امیدوارم که بتوانم پاسخگوی اعتماد این عزیزان در مسیر خدمت به مردم شریف بخش ساحلی دلوار باشم .

عالی پور با اشاره به این مطلب که  اصل و اساس، بنا و هدف نهایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خدمت به مردم است گفت: همانطور که شعار اصلی دولت سیزدهم نیز دولت مردمی و ایران قوی است باید این اصل مورد توجه قرار گیرد و  تا توجه به مردم در راس همه امور دولتمردان نباشد نمیتوانیم ادعا کنیم که ایرانی قوی را شاهد هستیم .

بخشدار دلوار با توجه به جایگاه و نام دلوار تاکید نمودند: نیازی به تعریف و شناساندن بخش دلوار نیست چرا که همه میدانیم  که بخش دلوار یکی از بزرگترین بخش های استان بوشهر در شهرستان تنگستان می باشد که دارای ظرفیت های بسیار بالای فرهنگی، سیاسی، تجاری، گردشگری و تاریخی، کشاورزی و ورزشی است.
ایشان در ادامه افزودند: بر همگان مبرهن است که مردمان این دیار، مردان و زنانی هستند از تبار رئیسعلی دلواری که در پهنای تاریخ این مرز و بوم در راه دفاع از میهن خویش از جان و مال خود گذشته اند و بیش از دو قرن در افق تاریخ ایران عزیز ماندگار شده اند و اکنون نیز همچون گذشته خویش دل در گروه میهن خویش داشته و از نسل شهید رئیسعلی دلواری حدود ۶۰ شهید  سرافراز همچون همچون شهید ابراهیمی، احمدی جوان… را تقدیم این انقلاب کرده اند.

عالی پور سیره و روش خدمت به مردم را در عمل دانست و گفت: برنامه را باید در عمل و اجرا نشان داد چونکه اولا دوصد گفته چون نیم کردار نیست و به عمل کار برآید به سخنرانی نیست و ان شاءالله و به فضل الهی تلاش میکنم که در عمل خودم را نشان دهم و برای مردم خدمت نمایم.
بخشدار دلوار در ادامه بیان نمودند: اصلی ترین برنامه ما توجه به ظرفیت های مهم بخش دلوار خواهد بود  که می توان برای بالابردن وضعیت کلی بخش برنامه ریزی خوب و قابل پیش بینی را ارائه داد.

ایشان با توجه به هدف اصلی که خدمت به مردم  خواهد بود پنج اصل را در برنامه های خود مورد تاکید قرار دادند:
۱. تمامی تلاش خود را در حفظ ارزشهای اسلامی و آرمان های مقدس جمهوری اسلامی ایران  و با پیروی از دیدگاههای امام راحل و  فرمایشات مقام معظم رهبری و تبعیت از برنامه های دولت کار و کرامت و تحقق دولت مردمی و ایران قوی  در جهت ارتقای بخش  دلوار به کار خواهم بست.
۲. اصل وحدت و همدلی و اتحاد و یکپارچگی را همواره مدنظر خواهم داشت.
۳.  خودم را محدود به زمان و مکان و افراد خاص نخواهم کرد.
۴. اصل پیگیری را سرلوحه کار خودم قرار خواهم داد.
۵. از مشورت دیگران خودم را محروم نخواهم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *