امروز: سه شنبه - ۰۱ آبان - ۱۴۰۳
آخرین اخبار

 

زندگینامه عبدالرضا عالی پور:

به نقل از مادرم در تاریخ ۱۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ همزمان با ورود امام راحل(رحمه الله علیه) به میهن متولد شدم، دوران کودکی را در روستای بنه گز گذراندم که در سن هفت سالگی بدون اینکه خاطراتی به یادماندنی از پدرم داشته باشم که بخواهم اکنون با خودم مرور کنم، او را از دست دادم و دوران بدون پدر را با زحمات شبانه روزی و طاقت فرسای مادرم سپری نمودم تا وارد دوران راهنمایی شدم و دوران راهنمایی را در مدرسه «شهید احمد جلالی» بنه گز طی نمودم.

بعد از مقطع راهنمایی با اینکه در دبیرستان «امام صادق(ع)» اهرم هم ثبت نام کرده بودم اما به پیشنهاد یکی از فامیل با توجه به فعالیتهای قرآنی و فرهنگی که داشتم و در خانواده مذهبی هم رشد کرده بودم وارد حوزه علمیه «حضرت امام خمینی(ره)» شدم و تا پایه ششم را در بوشهر و بعد جهت ادامه تحصیل در سطوح بالا تا پایه ۱۰ به شهر مقدس قم رفتم‌.

در سال ۱۳۸۲ ازدواج نموده و اکنون هم دارای دو فرزند دختر هستم. پس از پایان تحصیلات در سال ۱۳۸۲ الی ۱۳۸۴ در شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی استان بوشهر واقع در شهر آبپخش مشغول کار شدم و بعد از آن با تشکیل دولت جدید در سال ۱۳۸۶ الی ۱۳۸۹ در استانداری بوشهر به سمت «مشاور و مسئول پیگیریهای ویژه استاندار»، «مشاور و رئیس دفتر معاون سیاسی امنیتی استاندار» ادامه خدمت دادم و در همان سال بود که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت و موفق به قبولی در آن آزمون شده و به استخدام آموزش و پرورش درآمدم.

حدود ۵ سال در مدارس بخش دلوار مشغول به تدریس بودم و همزمان هم ادامه تحصیلات داده و «کارشناسی ارشد» و سپس مدرک «دکتری» را اخذ نمودم.

در سال ۱۳۹۴ به عنوان مأمور به سمت «معاون قرآن و عترت» اداره کل فرهنگ و ارشاد استان منصوب شده و تا سال ۱۳۹۷ در آن حوزه مشغول به فعالیت بودم، بعد از آن نیز در پست «معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی» استان بوشهر به مدت یک سال خدمت نمودم و پس از آن به محل کار خود در آموزش و پرورش و تدریس در دانشگاه فرهنگیان برگشتم.

در سال ۱۴۰۰ به پیشنهاد فرماندار محترم تنگستان و تایید استاندار  محترم سمت «بخشداری دلوار» را پذیرفتم و اکنون نیز در این مسئولیت در خدمت مردم خوب بخش دلوار و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مشغول به خدمت هستم.