امروز: سه شنبه - ۰۱ آبان - ۱۴۰۳
آخرین اخبار

بازدید بخشدار دلوار از پروژه بزرگراه شهید رئیسعلی دلواری

عبدالرضا عالی‌پور بخشدار دلوار: *به همت تمامی مسئولین استانی و شهرستانی ، پروژه بزرگراه شهید رئیسعلی دلواری درحال فعالیت و اجراست .* به گزارش روابط عمومی بخشداری دلوار ،بخشدار دلوار از بزرگراه شهید رئیسعلی دلواری بازدید نمود. بخشدار دلوار در این بازدید تاکید نمود: با توجه به مطالبه مردم بخش دلوار در حوزه راه و […]

اشتراک گذاری
01 آبان 1403
کد مطلب : 5841
عبدالرضا عالی‌پور بخشدار دلوار:
*به همت تمامی مسئولین استانی و شهرستانی ، پروژه بزرگراه شهید رئیسعلی دلواری درحال فعالیت و اجراست .*

به گزارش روابط عمومی بخشداری دلوار ،بخشدار دلوار از بزرگراه شهید رئیسعلی دلواری بازدید نمود.
بخشدار دلوار در این بازدید تاکید نمود: با توجه به مطالبه مردم بخش دلوار در حوزه راه و کاهش ترافیک در شهر و روستاهای بخش دلوار نیاز است هر چه زودتر این محور به بهره برداری برسد .
ایشان در مورد روند و عملکرد این کارگاه گفت: هرچند که در بازدید قبلی طبق وعده سرپرست کارگاه و پیمانکار مقرر گردید تا پایان مهرماه این جاده تا روستای باشی کامل و آسفالت گردد اما به دلیل مشکلات پیش آمده و توقف ناخواسته ، این وعده محقق نگردید اما مقرر گردیده تا هفته دولت این مسیر تا تقاطع باشی آسفالت گردد .
عالی پور همچنین اظهار داشت : هم اکنون با تزریق روزانه قیر و افزایش امکانات و ماشین آلات تا سه کیلومتری روستای باشی در کیلومتر ۱۵۷  در مرحله آسفالت می‌باشد و مسیر چاهتلخ جنوبی تا دلوار نیز بیش از ۷ کیلومتر آن با نیوجرسی جداسازی شده است.

گزارش تصویری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *