امروز: سه شنبه - ۰۱ آبان - ۱۴۰۳
آخرین اخبار

نشست دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش دلوار با نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با حضور بخشدار دلوار

عبدالرضا عالی‌پور بخشدار دلوار:دهیاران بخش دلوار با همکاری دستگاهای مربوطه بیش از ۸۵ درصد معابر را در سطح روستاها بهسازی و آسفالت نموده اند. وی بیان نمود: تجارب گذشته و تلاشهای نماینده محترم مردم دشتی و تنگستان در مجلس قطعا توسعه و پیشرفت دو شهرستان را به دنبال خواهد داشت. بخشدار دلوار در این نشست […]

اشتراک گذاری
26 مهر 1403
کد مطلب : 5783
عبدالرضا عالی‌پور بخشدار دلوار:دهیاران بخش دلوار با همکاری دستگاهای مربوطه بیش از ۸۵ درصد معابر را در سطح روستاها بهسازی و آسفالت نموده اند.

وی بیان نمود: تجارب گذشته و تلاشهای نماینده محترم مردم دشتی و تنگستان در مجلس قطعا توسعه و پیشرفت دو شهرستان را به دنبال خواهد داشت.
بخشدار دلوار در این نشست گفت:دلوار با بیش از ۱۰۰ کیلومتر مرز آبی و جمعیتی بالغ بر ۴۰ هزار نفر یکی از مهمترین بخشها در استان بوشهر است.
وی افزود:در حوزه راهها خصوصا بین روستایی ، بخش دلوار نیازمند توسعه و بهسازی است.
ایشان با توجه به بهسازی و ایجاد محورهای موصلاتی و ایمن سازی و کم کردن ترافیک گفت:با تکمیل بزرگراه شهید رئیسعلی دلواری بار ترافیکی در روستا ها کاهش خواهد یافت .
دکتر عالی‌پور یکی از دغدغه های مردم را در حوزه اشتغال دانست و بیان نمود: ساماندهی لنج های صفاری ساخته شده ، حل شدن مشکل قایق های بدون مجوز ، جامع  شدن و بومی سازی قانون کالای همراه ملوان  و  توسعه لازم و کافی  اسکله های تجاری و صیادی ،  ایجاد پایگاه آتش نشانی مستقل و مستقر در اسکله ها ، یکی از مهمترین خواسته های بحق مردم در بخش و استان بوده که میتوان با برنامه ریزی و پیگیری و رفع موانع، توسعه و اشتغال پایدار را در بخش دلوار به مردم هدیه نمود.
بخشدار دلوار در ادامه بیان نمودیکی مهمترین چالشهای مهم و قدیمی بخش دلوار کمبود آب آشامیدنی بوده که در چند سال گذشته مشکلات اساسی این مهم حل شده اما هنوز با وضعیت مطلوب فاصله کمی داریم و امیدواریم  با احداث آبشرین کن و اختصاص ورودی آب بیشتر به بخش این مشکل دیرینه به طور کلی برطرف گردد .
وی افزود:سرقت کابل های برق و وجود تعداد زیاد تیرهای فرسوده یکی از چالشهای اصلی افت و قطع برق در بخش دلوار است.
بخشدار دلوار در حوزه مشکل اصلی دهیاران و شهرداری دلوار نبود سایت پسماند دانست و گفت:مشکل دیگر بخش دلوار نبود سایت پسماند زباله است که می طلبد با پیگیری نماینده محترم اعتبار لازم جهت ایجاد آن تخصیص یابد .
ایشان در ادامه بیان نمود: معضل بعدی ما در بخش دلوار تعارض مالکیتی فی ما بین عالی شهر و منطقه گورکات و همچنین وجود باغ ویلاهای بدون مجوز است که ضرورت ساماندهی آنان خیلی از مشکلات موجود در شمال بخش  را به حداقل خواهد رساند .
عالی پور در پایان مشکلات موجود در حوزه بهداشت و درمان و آموزش و پرورش را نیز از قبیل نبود آمبولانس کافی ، تجهیزات درمانی و  کمبود فضاهای آموزشی و عدم تجهیز مدارس ، به عنوان مهمترین چالش های بخش در این دو حوزه برشمرد و خواستار رفع آنان با پیگیری نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی شد .

گزارش تصویری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *