امروز: سه شنبه - ۰۱ آبان - ۱۴۰۳
آخرین اخبار

پیام بخشدار دلوار به مناسبت گرامی داشت روز بهزیستی وتامین اجتماعی

عبدالرضا عالی‌پور بخشدار دلوار:  *تامین اجتماعی و بهزیستی دو نهاد مهم خدمت رسان به منظور تامین نیازهای مردم و کاهش دغدغه های آنان هستند.* به گزارش روابط عمومی بخشداری دلوار ،بخشدار دلوار بمناسبت گرامی‌داشت روز تامین اجتماعی و بهزیستی پیامی صادر نمود. متن پیام بدین شرح می باشد ؛ بسم الله الرحمن الرحیم اقدامات سازمان […]

اشتراک گذاری
02 مرداد 1403
کد مطلب : 5400
عبدالرضا عالی‌پور بخشدار دلوار:
 *تامین اجتماعی و بهزیستی دو نهاد مهم خدمت رسان به منظور تامین نیازهای مردم و کاهش دغدغه های آنان هستند.*

به گزارش روابط عمومی بخشداری دلوار ،بخشدار دلوار بمناسبت گرامی‌داشت روز تامین اجتماعی و بهزیستی پیامی صادر نمود.

متن پیام بدین شرح می باشد ؛

بسم الله الرحمن الرحیم
اقدامات سازمان تامین اجتماعی در مسیر اسایش امروز و امید به آینده ای بهتر و با آرامش و نهاد مردمی بهزیستی نیز در راستای بخدمت رسانی به  اقشار آسیب پذیر جامعه همواره مورد رضایت مردم بوده و هست و این دو نهاد اجتماعی در این مسیر با استفاده از ظرفیت ها و توان سازمانی خود و همچنین مردم ، منشاء خیر می باشد .
این دو نهاد از ارکان مهم اجتماعی کشور هستند که اگر در حوزه های کاری و خدمات رسانی خود قوی و جهادی عمل کنند به یقین بخش عمده ای از مشکلات و آسیب های اجتماعی و دغدغه های مردم نیز کاهش می یابد.
اینجانب ضمن پاسداشت خدمات و تلاش های خدمتگزاران این عرصه، فرا رسیدن هفته بهزیستی و تأمین اجتماعی را به تمامی مسئولان و کارکنان تلاشگر این دو سازمان در استان بوشهر ، شهرستان تنگستان  و بخش دلوار تبریک و تهنیت عرض نموده و اظهار امیدواری می نمایم که در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و  منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی )  بیش از پیش موفق و سربلند باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *