امروز: سه شنبه - ۰۱ آبان - ۱۴۰۳
آخرین اخبار

جلسه شورای اداری بخش دلوار برگزار شد

عبدالرضا عالی‌پور بخشدار دلوار: *برگزاری چهلمین انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی نشانه جمهوریت این نظام و نیز ولایت پذیری مردم عزیز ایران است.* به گزارش روابط عمومی بخشداری دلوار،نشست شورای اداری بخش دلوار با موضوع برگزاری انتخابات و برنامه ریزی دهه مبارک فجر به ریاست بخشدار دلوار در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش […]

اشتراک گذاری
30 دی 1402
کد مطلب : 4066

عبدالرضا عالی‌پور بخشدار دلوار:
*برگزاری چهلمین انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی نشانه جمهوریت این نظام و نیز ولایت پذیری مردم عزیز ایران است.*

به گزارش روابط عمومی بخشداری دلوار،نشست شورای اداری بخش دلوار با موضوع برگزاری انتخابات و برنامه ریزی دهه مبارک فجر به ریاست بخشدار دلوار در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش برگزار شد.
رئیس شورای اداری بخش دلوار در این نشست ضمن گرامیداشت ایام پرخیر و برکت ماه رجب گفت: اقدام هوشمندانه ، به موقع و اشراف اطلاعاتی نیروهای سلحشور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتقام از مزدوران ،متجاوزین و دشمنان مردم عزیز ایران بسیار ستودنی بود و حمایت قاطع خود را از این اقدام اعلام میداریم .
ایشان در ادامه با توجه به نزدیک شدن زمان انتخابات افزود:انتخابات یک مولفه و فرآیند مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همه ما باید تلاش نماییم حضور حداکثری را در این انتخابات به نمایش بگذاریم.
عالی پور در ادامه با توجه به فرمایشات مهم مقام معظم رهبری در خصوص راهبردهای انتخابات پیش رو افزود ؛ لازم است با افزایش خدمات دولت و پیگیری مسائل و مشکلات مردم و بیان تلاش دولتمردان در راستای جهاد تبیین و ایجاد امید و نشاط در جامعه ، و نیز در کنار آن با برنامه ریزی های مستمر ، تبلیغات محیطی ، برگزاری جلسات مستمر با گروههای هدف و نخبگان به امر مشارکت در انتخابات کمک نماییم .
رییس کمیته امنیتی بخش دلوار در خصوص راهبرد امنیت نیز شرایط بخش را کاملا آماده و مهیا برای برگزاری انتخابات دانست و افزود؛ تمامی موارد و مسائل مربوط به امنیت برگزاری انتخاباتی پرشور در بخش دلوار با همکاری همه نهادهای مرتبط مهیا و آماده است.
بخشدار دلوار راهبرد سلامت تاکیدی مقام معظم رهبری را بسیار مهم برشمرد و خاطر نشان کرد ؛ تمامی دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات ملزم به رعایت این مهم بوده و تاکید همه ما بر رعایت کامل اصل بی طرفی بوده و هست و روسای ادارات و دهیاران حق هیچگونه مداخله و پشتیبانی از فردی خاص در انتخابات نداشته و استفاده از امکانات دولتی در این خصوص ممنوع می باشد .
عالی پور ضمن تذکر به همه نامزدها در انجام تبلیغات زودهنگام ، راهبرد ابلاغی رقابت را هم ناظر به عملکرد صحیح داوطلبین و نامزدهای انتخاباتی دانست و افزود ؛ در وهله اول تمامی نامزدها و داوطلبین می بایست خود را ملزم به رعایت اصول و اخلاق رقابت انتخاباتی از قبیل پایبندی به قانون ، پرهیز از اختلاف افکنی ، عدم القای فضای ناامیدی و سیاه نمایی ، پرهیز از وعده های خلاف واقع و غیر عملی و بداخلاقی‌ها انتخاباتی و … نمایند و در وهله دوم نیز برگزارکنندگان انتخابات می بایست شرایط مساوی و عادلانه تبلیغاتی را جهت رقابت صحیح و موثر فراهم آورند.
بخشدار دلوار در ادامه و در بخش دوم جلسه شورای اداری بخش ، ایام الله دهه مبارک فجر را وقت مناسبی جهت گزارش و بهره‌برداری از خدمات دولت برای مردم دانست و گفت: همه دستگاهای اجرایی شهرستان تنگستان و بخش دلوار، شهرداری و دهیاران ضمن گرامی داشت ایام الله دهه مبارک فجر و فضاسازی محیطی ،پروژه ها و اقدامات خود را به مردم بخش دلوار نیز گزارش نمایند.
ایشان در ادامه افزود: با یک برنامه ریزی ،مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری را بصورت ویژه در سطح بخش و شهر دلواربرگزار خواهیم نمود. عالی پور در پایان این جلسه رضایمندی مردم را جزء اصول مهم نظام و دولت برشمرد و افزود : تمامی مدیران اجرایی موظفند نسبت به خدمات رسانی به موقع و سریع به مردم اهتمام داشته و در جهت ایجاد رضایت مردم گام بردارند.

گزارش تصویری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *