امروز: سه شنبه - ۰۱ آبان - ۱۴۰۳
آخرین اخبار

عذرخواهی بخشدار دلوار از فراموش شدن نام جامعه عظیم فرهنگیان در پیام تشکر از دست اندرکاران ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی

ه گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بخشداری دلوار عبدالرضا عالی پور بخشدار دلوار در پیامی ضمن تشکر مجدد از تمامی دست‌اندرکاران ستاد تسهیلات سفر شهرستان و بخش دلوار ، از فراموش شدن نام جامعه عظیم فرهنگیان در پیام قبلی خود عذرخواهی نمود. متن پیام ایشان به شرح ذیل است : یقینا جامعه عظیم فرهنگی همواره پیشگام توسعه […]

اشتراک گذاری
17 فروردین 1402
کد مطلب : 2265
ه گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بخشداری دلوار عبدالرضا عالی پور بخشدار دلوار در پیامی ضمن تشکر مجدد از تمامی دست‌اندرکاران ستاد تسهیلات سفر شهرستان و بخش دلوار ، از فراموش شدن نام جامعه عظیم فرهنگیان در پیام قبلی خود عذرخواهی نمود.

متن پیام ایشان به شرح ذیل است :
یقینا جامعه عظیم فرهنگی همواره پیشگام توسعه ، همکاری ، مساعدت و خدمتگزاری به اقشار مختلف مردم در هر سطح و جایگاه و زمان و مکانی بوده و هستند و این مهم بر هیچ کس پوشیده نیست .
علاوه بر این برنامه ریزی و خدمات سفری که حوزه آموزش و پرورش بخش دلوار با پذیرش ۸۱۲۱ نفر در قالب ۱۲۴۴ خانوار در ایام نوروز امسال به صورت خاص با تجهیز و آماده سازی فضای مدارس و امکانات تحت اختیار خود انجام داد ، گامی تاثیر گذار در رفاه حال مسافرین و کمک به میزبانی شایسته بخش دلوار بوده که هر ساله شاهد این تلاش‌ها و مجاهدت های شبانه روزی این مجموعه شریف می باشیم  .
اینجانب خود به عنوان عضوی از این جامعه بزرگ فرهنگی  بر خود فرض می دانم  که قدردان تلاش‌های این عزیزان بوده و باشم که متاسفانه در پیام تشکر از دست اندرکاران ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی ، نام این قشر محترم و معزز از قلم افتاد که از این بابت ضمن پوزش از محضر تک تک این عزیزان فرهنگی از زحمات جناب آقای روزبهانی رئیس آموزش و پرورش منطقه دلوار و همکاران پرتلاششان کمال تشکر و قدردانی نموده و توفیقات روز افزون همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه ایزد منان خواستارم .

عبدالرضا عالی‌پور
بخشدار دلوار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *