امروز: سه شنبه - ۰۱ آبان - ۱۴۰۳
آخرین اخبار

پیام دکتر عبدالرضا عالی پور بخشدار دلوار بمناسبت روز جهاد کشاورزی

عبدالرضا عالی‌پور بخشدار دلوار: کشاورزی توسعه محور و دانش بنیان، زمینه خودکفایی، استقلال و اشتغال گسترده را در کشور فراهم می آورد.
اشتراک گذاری
26 خرداد 1401
کد مطلب : 391

به گزارش روابط عمومی بخشداری دلوار عبدالرضا عالی پور طی پیامی ۲۷ خرداد ماه روز جهاد کشاورزی را به این خانواده بزرگ و تمامی تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم
کشاورزی اساس توسعه و پیشرفت همه جانبه یک کشور است و به عنوان مهمترین و اصلی ترین بستر امنیت و سلامت غذایی کشور، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
کشاورزی علاوه بر کمک به استقلال و خودکفایی ملی، زمینه اشتغال وسیع، عمران و آبادانی و نیز زمینه توسعه صادرات گسترده را می تواند فراهم کند.
عمده کشورهای توسعه یافته جهان، کشاورزی را به عنوان بخش زیربنایی توسعه اقتصادی خود انتخاب کرده و با استفاده از ظرفیت های عظیم و فراوان این بخش توانسته اند علاوه بر تامین نهاده های مناسب ،  رشد و توسعه سایر بخش ها را نیز محقق سازند.

جهاد کشاورزی نهادی است انقلابی که در تاریخ ۲۷ خرداد ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی(ره) برای رسیدگی به مناطق محروم و دور افتاده ایران تاسیس شد و با شروع جنگ سخت ترین و حساس ترین کار جنگ که مهندسی رزمی بود به این نهاد مقدس سپرده شد و عشق و ایثار کم نظیر جهادگران باعث شد همان طور که در عرصه سازندگی و رفع محرومیت از چهره روستاها موفق بودند در عرصه دفاع مقدس و مناطق عملیاتی نیز سربلند و سرافراز ظاهر شوند و اکنون نیز در این برهه از زمان و با وجود ماموریتهای متعدد ، هنوز در میان مردم نهادی خدمتگزار ، تاثیر گذار و  مردمی قلمداد می گردند.

اینجانب روز جهاد کشاورزی را به مدیریت ، کارکنان جهاد کشاورزی و همه تلاشگران این عرصه به ویژه کشاورزان زحمتکش استان، شهرستان تنگستان خصوصا بخش دلوار تبریک عرض می نمایم.  امید است با تاسی از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری( مدظله العالی ) و سیاست های دولت مردمی،  ایران قوی بتوانیم با تلاش مجدانه و انقلابی و توجه به  اصل تولید دانش بنیان در امر کشاورزی گام های مهمی در راستای شکوفایی و تحول عظیمی  در مسیر توسعه و پیشرفت صنعت کشاورزی برداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *