امروز: سه شنبه - ۰۱ آبان - ۱۴۰۳
آخرین اخبار
عبدالرضا عالی پور

پیام دکتر عبدالرضا عالی پور بخشدار دلوار به مناسبت گرامی داشت روز تامین اجتماعی و بهزیستی

دو نهاد تامین اجتماعی و بهزیستی در راستای بسط عدالت اجتماعی ، تامین نیازهای مردم، ارتقاء خدمات به اقشار مختلف ، کاهش دغدغه های مردم ، ایجاد شده و در این مسیر هم گام برمیدارند.
اشتراک گذاری
24 تیر 1401
کد مطلب : 264

دکتر عبدالرضا عالی پور بخشدار دلوار بمناسبت گرامی‌داشت روز تامین اجتماعی و بهزیستی پیامی صادر نمود.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۵ تیر ماه به نام روز تامین اجتماعی و بهزیستی نام گذاری شده است. این دو نهاد در راستای بسط عدالت اجتماعی، تامین نیازهای مردم، ارتقاء خدمات به اقشار مختلف، کاهش دغدغه های مردم ایجاد شده و در این مسیر هم گام برمیدارند.

قدم های سازمان تامین اجتماعی در مسیر خدمت به مردم، زندگی بهتر و آینده ای توام با آرامش و گام های نهاد مردمی بهزیستی نیز در راستای بهتر زیستن بویژه برخی از اقشار آسیب پذیر جامعه بر هیچ کس پوشیده نیست و این خدمات هست که جایگاه این دو نهاد را در جامعه حائز اهمیت میکند.

این دو نهاد از ارکان مهم اجتماعی کشور هستند که اگر در حوزه های کاری و خدمات رسانی خود قوی و جهادی عمل کنند به یقین بخش عمده ای از مشکلات و آسیب های اجتماعی و دغدغه های مردم نیز کاهش می یابد.

اینجانب ضمن پاسداشت خدمات و تلاش های خدمتگزاران این عرصه، فرا رسیدن روز بهزیستی و تأمین اجتماعی را به تمامی مسئولان و کارکنان تلاشگر این دو سازمان در استان بوشهر ، شهرستان تنگستان  و بخش دلوار تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم در سایه منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت خدمتگزار، گام های بیشتری را در راستای رفاه اجتماعی مردم بردارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *