امروز: سه شنبه - ۰۱ آبان - ۱۴۰۳
آخرین اخبار

پیام تشکر و قدردانی بخشدار دلوار از مجریان امر بازسازی و مرمت قبر مطهر شهید رئیسعلی دلواری

عبدالرضا عالی‌پور بخشدار دلوار: *قبور مطهر شهداء تنها سنگ مزار نیستند بلکه هویت بخش و تجلی گر فرهنگ ایثار و مقاومت یک ملت هستند.* به گزارش روابط عمومی بخشداری دلوار عبدالرضا عالی پور طی پیامی مراتب تشکر و قدردانی خود را از مجریان امر بازسازی و مرمت قبر مطهر شهید رئیسعلی دلواری ابراز داشت . […]

اشتراک گذاری
30 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 2569
عبدالرضا عالی‌پور بخشدار دلوار: *قبور مطهر شهداء تنها سنگ مزار نیستند بلکه هویت بخش و تجلی گر فرهنگ ایثار و مقاومت یک ملت هستند.*

به گزارش روابط عمومی بخشداری دلوار عبدالرضا عالی پور طی پیامی مراتب تشکر و قدردانی خود را از مجریان امر بازسازی و مرمت قبر مطهر شهید رئیسعلی دلواری ابراز داشت . متن این پیام بدین شرح است؛

به نام خدا
به یقین همانطور که رهبر معظم انقلاب هم فرموده اند ” امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهداء کمتر از شهادت نیست ”  و تلاش در جهت باروری ثمره خون شهیدان سرافراز ایران اسلامی بخصوص زنده نگداشتن نام و یاد سردار مبارزه با استکبار شهید رئیسعلی دلواری در راستای ترویج فرهنگ مقاومت ، ایثار،  جهاد و شهادت و ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان و نگاه زیارتی به یادمان شهداء و تکریم آنان امری است مقدس که مصداق همان زنده نگه داشتن یاد شهداست .
به یقین قبور مطهر شهداء تنها سنگ مزار نیستند بلکه هویت بخش و تجلی گر فرهنگ ایثار و مقاومت یک ملت هستند . مزارهایی که به یادمان می آورند که برای به دست آوردن استقلال امروز کشور و بیرون کردن دشمنان چه هزینه های گرانبهایی را  با نثار خون عزیزانمان داده ایم و حالا قبوری پیش روی ماست که بهترین های یک ملت در آن آرمیده اند.
گلزارهای شهداء تجلی گر ایستادگی ملتی هستند که با دستان خالی اما دلی آسمانی جان خود را فدا نمودند تا اسلام و ایران حفظ گردد و امنیت و استقلال در کشور حاکم شود .
اینجانب به رسم ادب و قدرشناسی در امر احیاء و توجه به مقام شامخ شهداء به ویژه سردمداران مبارزه با استکبار و استعمار و مدافعان کیان ایران عزیز ،  از زحمات و تلاش‌های خستگی ناپذیر گروه جهادی مرمت و بازسازی قبر مطهر شهید رئیسعلی دلواری به سرپرستی حاج حسین نامور که با کار جهادی و طاقت فرسا و مشقت بار ، در اجرای امر مهم  مرمت و بازسازی قبر مطهر شهید رئیسعلی دلواری در وادی السلام نجف اشرف همت گماردند ، تشکر و قدردانی می نمایم .
دوام توفیقات این عزیزان را در دفاع از اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت رهبری حکیمانه فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت اله العظمی الامام خامنه ای«مدظله العالی» و در مسیر بزرگداشت شهدای میهن ، از درگاه ایزد منان مسألت می نمایم.
عبدالرضا عالی‌پور
بخشدار دلوار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *