امروز: سه شنبه - ۰۱ آبان - ۱۴۰۳
آخرین اخبار

پیام تسلیت بخشدار دلوار بمناسبت شهادت مظلومانه سید حسن نصرالله و دیگر فرماندهان مقاومت

عبدالرضا عالی‌پور بخشدار دلوار: *شهادت؛ پایان شیرین زندگی مردان خدا و مجاهدان فی سبیل الله‌ است .* به گزارش روابط عمومی بخشداری دلوار ، عبدالرضا عالی پور بخشدار ، طی پیامی حادثه تلخ و دردناک شهادت دبیر کل حزب الله لبنان را تسلیت گفت . در متن پیام ایشان چنین آمده است ؛ زندگی مردان […]

اشتراک گذاری
08 مهر 1403
کد مطلب : 5667
عبدالرضا عالی‌پور بخشدار دلوار:
*شهادت؛ پایان شیرین زندگی مردان خدا و مجاهدان فی سبیل الله‌ است .*

به گزارش روابط عمومی بخشداری دلوار ، عبدالرضا عالی پور بخشدار ، طی پیامی حادثه تلخ و دردناک شهادت دبیر کل حزب الله لبنان را تسلیت گفت .
در متن پیام ایشان چنین آمده است ؛
زندگی مردان خدا خصوصا مجاهدان فی سبیل الله و مبارزان عرصه عزت ، غیرت و شهامت همواره قرین با شهادت است و آغوش آنان در راه مبارزه با استکبار و استعمار برای مرگ با عزت باز است و شادمانه و مشتاقانه به استقبال آن می روند .
در این میان مردم مظلوم فلسطین و لبنان در گیر و دار بین آتش و خون سالهاست که دست و پنجه نرم می‌کنند و مظلومانه در مسیر پایداری و استقامت، استوار ایستاده اند و شهادت را آرزویی بس بزرگ برای خود می پندارند .
رهبران حزب الله و مقاومت نیز همچون دیگر رهبران الهی و دیگر مردم مظلوم ، با ایمان به خدا و عشق به وطن و دفاع از کیان میهن خویش ، جان بر کف در تمامی مدت عمر خویش ، مجاهدانه در راه آزادی قدس شریف تلاش می نمایند و یقینا شهادت نتیجه این پایداری و ایثار خواهد بود .
شهید سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و دیگر فرماندهان و مجاهدین  همراه ایشان همچون سردار نیلفروشان در راه مبارزه با دشمن صهیونیست از هیچ تلاشی فروگذار نکردند و سرانجام نیز به دست دشمن خبیث ، سفاک و کودک کش و رژیم جعلی اسراییل به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.
اینجانب شهادت سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان مقاومت و نیز صدها تن از مردم بی گناه را به محضر امام زمان (عج) ، مقام معظم رهبری( مدظله العالی ) ملت لبنان و ایران و عموم مسلمانان و آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می نمایم. به امید روزی که شاهد فروپاشی رژیم منحوس صهیونیستی و آزادی قدس شریف باشیم  .

عبدالرضا عالی‌پور
بخشدار دلوار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *