امروز: سه شنبه - ۰۱ آبان - ۱۴۰۳
آخرین اخبار

پیام تبریک بخشدار دلوار بمناسبت عید سعید فطر

عبدالرضا عالی‌پوربخشدار دلوار: *عید فطر، روز دریافت پاداش یک‌ماه تضرع ، دعا ، نیایش، راز و نیاز ، از درگاه خالق بی نیاز است.* به گزارش روابط عمومی بخشداری دلوار، عبدالرضا عالی‌پور با صدور پیامی،فرا رسیدن عید سعید فطر و جشن باشکوه بندگی را تبریک گفت. متن پیام ایشان به این شرح است: عید فطر […]

اشتراک گذاری
01 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 2347
عبدالرضا عالی‌پوربخشدار دلوار: *عید فطر، روز دریافت پاداش یک‌ماه تضرع ، دعا ، نیایش، راز و نیاز ، از درگاه خالق بی نیاز است.*

به گزارش روابط عمومی بخشداری دلوار، عبدالرضا عالی‌پور با صدور پیامی،فرا رسیدن عید سعید فطر و جشن باشکوه بندگی را تبریک گفت.
متن پیام ایشان به این شرح است:
عید فطر از اعیاد مقدس اسلامی است و در اسلام نماد محصول ضیافت خدا در ماهی است که هر عملی از انسان مورد قبول است و پروردگار به هر بهانه ای پاداش می‌دهد و به هر عذری می بخشد .
عید سعید فطر روز دریافت پاداش و گرفتن مزد یک ماه بندگی و تضرع در پیشگاه خداوند لایزال در ماه  مبارک رمضان است . عید عاشقانی است که در بهار قرآن، دلهایشان را به نور ایمان و معرفت الهی منور نمودند و خالصانه سر بر آستان عبودیت الهی بنهادند و خاضعانه از پرودگار خویش طلب عافیت ، بخشش و رحمت نمودند و یقینا امید به گرفتن پاداش در این عید از معبود خویش دارند چرا که حسن ختام ماه صیام وصل به عید گردیده و عیدی انسانهای مومن همان عفو و رحمت الهی است که نصیب همه روزه داران واقعی این ماه می گردد.
اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان و عزیزان روزه‌دار، حلول عید سعید فطر را به مردم شریف، متدین و خداجوی استان بوشهر ، شهرستان تنگستان به ویژه  بخش دلوار تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از درگاه حق تعالی می‌خواهم که همه ما را از برکات اقیانوس رحمت بیکرانش بی‌نصیب نفرماید.
عبدالرضا عالی‌پور
بخشدار دلوار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *