امروز: سه شنبه - ۰۱ آبان - ۱۴۰۳
آخرین اخبار

پیام بخشدار دلوار بمناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش

عبدالرضا عالی‌پور بخشدار دلوار:  *جایگاه ورزش در بخش دلوار ، مستعد و دارای ظرفیت بالای استانی ، ملی و بین المللی است که تلاش همه جانبه، منجر به ارتقاء آن در همه صحنه ها و میادین ورزشی خواهد شد .* به گزارش روابط عمومی بخشداری دلوار عبدالرضا عالی پور بخشدار دلوار طی پیامی هفته تربیت […]

اشتراک گذاری
28 مهر 1403
کد مطلب : 5803

عبدالرضا عالی‌پور بخشدار دلوار:  *جایگاه ورزش در بخش دلوار ، مستعد و دارای ظرفیت بالای استانی ، ملی و بین المللی است که تلاش همه جانبه، منجر به ارتقاء آن در همه صحنه ها و میادین ورزشی خواهد شد .*

به گزارش روابط عمومی بخشداری دلوار عبدالرضا عالی پور بخشدار دلوار طی پیامی هفته تربیت بدنی و روز ورزش را تبریک گفت . متن پیام ایشان بدین شرح است.

به نام خدا
در جامعه امروزی که با پیشرفت تکنولوژی و استفاده بشر از ابزار و اسباب ماشینی و بهره بردن کمتر از فعالیت بدنی ، بدون شک ورزش را می توان یکی از نیازهای ضروری انسانها جهت سلامتی جسم و روح روان آنان دانست .
ورزش باعث ارتقای سلامت عمومی جامعه و گسترش روحیه و نشاط اجتماعی و  باعث تقویت شاخص امید به زندگی در میان جامعه بشری خواهد شد .
هفته تربیت بدنی و روز ورزش فرصتی است مغتنم  برای اینکه تلاش نمود فرهنگ ورزش نمودن و توجه به سلامت بدن در جامعه گسترش یابد و به عنوان‌ یک مقوله مهم و اجتناب ناپذیر توجه ویژه ای به آن گردد.
به یقین جایگاه ورزش در  بخش دلوار با توجه به ظرفیت ها و سرمایه های  انسانی جوان ، مستعد و علاقه مند آن ، از زمینه های بسیار خوبی برای رشد و تعالی بیشتر برخوردار است که می طلبد با برنامه ریزی و حمایت های لازم، شاهد درخشش بیش از پیش ورزشکاران غیور بخش دلوار در عرصه های ملی و بین المللی باشیم .
اینجانب ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش، از  تلاش های مجدانه همه مسئولین و مدیران ورزشی، دست اندرکاران هیئت ها و باشگاه های ورزشی، قهرمانان ، پیشکسوتان، ورزشکاران، مربیان، داوران، خبرنگاران ورزشی و به طور کلی جامعه بزرگ ورزش کشور ، استان بوشهر ، شهرستان تنگستان به ویژه بخش دلوار که در تأمین و توسعه زیرساخت ها و فعالیت های ورزشی همواره اهتمام ویژه ای دارند کمال تقدیر و تشکر را نموده، از درگاه خداوند متعال، توفیق روزافزون همگان را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای ورزش کشور مسئلت دارم.
امید که نوجوانان و جوانان ورزشکار بخش دلوار با استفاده از توانمندی های خود در میادین و عرصه های گوناگون ملی، آسیایی و جهانی و به اهتزاز درآوردن پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران و در راستای  معرفی ظرفیت های بی نظیر این خطه دلاور خیز ، موفق و مؤید باشند.

عبدالرضا عالی‌پور
بخشدار دلوار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *