امروز: سه شنبه - ۰۱ آبان - ۱۴۰۳
آخرین اخبار
عبدالرضا عالی پور

مراسم گرامی داشت درگذشتگان حادثه متروپل در دلوار با حضور عبدالرضا عالی پور بخشدار دلوار

توجه به قوانین و مقررات خصوصا پروژه هایی که امنیت جانی مردم در آن وجود دارد می بایست مورد توجه همگان قرار گیرد.*
اشتراک گذاری
09 خرداد 1401
منبع : خبر ساحلی
کد مطلب : 467

مراسم یادبود جانباختگان حادثه ساختمان متروپل آبادان با حضور بخشدار دلوار و مدیران و مردم در هیئت سیدالشهدا شهر دلوارتوسط ستاد نمازجمعه دلوار برگزار شد.
بخشدار دلوار ضمن تسلیت به همه مردم ایران بخصوص مردم شهیدپرور آبادان و خوزستان بیان نمود:برخی مسئولان و پیمانکاران که به دنبال سود جویی  بودند، با کوتاهی و عدم پیگیری در نظارت ساخت و ساز ساختمان متروپل، آبادان و کشور عزیز ایران را عزادار نمودند. وی افزود: وجدان کاری یکی از مهمترین و جز اصلی ترین اقدام در هر کاری است که از این نوع حوادث جلوگیری خواهد نمود، مردم ایران و ما خواستار برخورد قاطع با مسببین  این حادثه تلخ هستیم.


بخشدار دلوار رعایت اصول ایمنی توسط مردم را در حوزه ساخت و ساز  یک امر مهم دانست و افزودند :مردم می بایست در ساخت ساز تمامی منازل و مجتمع ها دقت لازم را در اجرا و کیفیت مصالح داشته باشند.
عالی‌پور با توجه به اهداف پلید رسانه های بیگانه گفت: رسانه های خارجی منتظر یک فرصت کوچک برای برهم زدن نظم و زیرسوال بردن و ضربه زدن به ما هستندکه با هوشیاری و ولایتمداری مردم ایران این فتنه ها مثل سابق خاموش خواهد شد.


عالی پور در پایان ضمن تاکید بر هوشیاری مردم در عدم بازی در زمین دشمن بیان داشت ؛ رسانه های بیگانه جهت برهم زدن آسایش و افکار مردم  ما با استفاده از فضای مجازی و دیگر رسانه ها ،همه اتفاق ها را در کشور به سمت و سوی دیگر برده و بهره برداری تبلیغاتی علیه ما و به نفع جبهه دشمن می کنند که نتیجه این اقدامات چیزی جزء ناکامی برای آنها در پی نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *