امروز: سه شنبه - ۰۱ آبان - ۱۴۰۳
آخرین اخبار

دیدار عبدالرضا عالی پور و مسئولین بخش دلوار با مدیر تامین اجتماعی

عبدالرضا عالی‌پور بخشدار دلوار: سازمان تامین اجتماعی نهادی موفق و پیشگام در ارائه خدمت به مردم می باشد.
اشتراک گذاری
23 تیر 1401
کد مطلب : 266

در این دیدار دکتر عبدالرضا عالی پور بیان داشت: در اکثر کشورهای جهان، سازمان های حمایت گری وجود دارند که وظیفه آن برطرف کردن نیازهای امروز مزدم جامعه و پشتوانه ای برای فردای آنان است که این مهم و کارایی موثر را سازمان تامین اجتماعی به خوبی محقق می سازد.
دیدار و تقدیر بخشدار و امام جمعه دلوار،شهردار و مدیریت آموزش پرورش منطقه دلوار و رئیس شورای اسلامی بخش دلوار از مدیریت سازمان تامین اجتماعی بخش دلوار به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تامین اجتماعی سازمان تامین اجتماعی انجام گرفت.


بخشدار دلوار در این دیدار و ضمن تبریک آغاز هفته تامین اجتماعی گفت: در اکثر کشورهای جهان، سازمان های حمایت گری وجود دارند که وظیفه آنها برطرف کردن نیازهای امروز مردم جامعه و پشتوانه ای برای فردای آنان است که این مهم و کارایی موثر را سازمان تامین اجتماعی به خوبی محقق ساخته است.
عالی پور افزودند: ارائه خدمات الکترونیکی تامین اجتماعی حضور مردم را به این سازمان کم و در برخی از خدمات کاملا حذف نموده که جای تقدیر دارد.
ایشان آگاهی مردم را در ارائه خدمات تامین اجتماعی امری مهم دانست و بیان نمود: خدمات و ارائه خدمات توسط این سازمان باید به مردم اطلاع رسانی شودتا عموم جامعه از این مزایا بتوانند استفاده کنند.


بخشدار دلوار با توجه به اشتغال عمده مردم بخش دلوار در حوزه صیادی و دریانوردی گفت: وضعیت بیمه‌ای صیادان و ملوانان مورد بررسی قرار گیرد و راهکار مناسب جهت پیوسته و مستمر شدن  خدمات بیمه ای  به این قشر در دستور کار قرار گیرد.
دکتر عالی پور  در پایان افزود: لازم است سازمان تامین اجتماعی تلاش نماید مشکلات بیمه‌ای شرکت‌های که اشتغالزایی را در بخش ایجاد نموده اند را حل نماید و راهکارهایی جهت بخشش جریمه های بیمه و نیز اقساطی نمودن آن در راستای رفع موانع تولید انجام دهد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *