امروز: سه شنبه - ۰۱ آبان - ۱۴۰۳
آخرین اخبار

جلسه شورای آموزش پرورش منطقه دلوار با حضور عبدالرضا عالی پور بخشدار دلوار برگزار شد

عبدالرضا عالی‌پور بخشدار دلوار: رشته‌های متناسب جهت اوقات فراغت با توجه به ظرفیتهای فرهنگی،هنری و اشتغال با دعوت از اساتید مجرب در بخش دلوار توسط آموزش و پرورش و دیگر ادارات مربوطه راه اندازی شود.
اشتراک گذاری
26 خرداد 1401
کد مطلب : 436

عبدالرضا عالی پور بخشدار دلوار در نشست شورای آموزش پرورش با توجه به رشد جمعیت شهر دلوار بیان نمود: فضای آموزشی شهر دلوار  نیازمند توسعه خواهد بود که در سالهای آتی چند مدرسه در شهر دلوار به بهره برداری خواهد رسید.


بخشدار دلوار ضمن قدردانی از حمایت های خیرین مدرسه ساز در بخش دلوار گفت:خیرین در امر مدرسه سازی در بخش به تمامی تعهدات خود عمل کرده اند که لازم است در ادامه این روند ، تعهدات دولت نیز با دریافت اعتبارات لازم عملی گردد.


عالی پور در این نشست ضمن تاکید بر جذب خیرین مدرسه ساز در بخش  تاکید نمود: نامگذاری مدارس جدید می بایست بار معنایی منطبق با نظام تربیت اسلامی و فرهنگ بومی منطقه باشد و نام مدارس خیر ساز نیز با توجه به تفاهم نامه خیرین و آموزش و پرورش به همان اسم تفاهم نامه تغییر کند تا در این میان حقی از کسی ضایع نگردد .‌


بخشدار دلوار با توجه به فرصتها و ظرفیتهای غنی ورزشی در بخش دلوار بیان نمودند:باتوجه به نیاز توسعه فضای ورزشی دو فضای ورزشی دانش آموزی سالنی ویژه خواهران و چهار زمین چمن مصنوعی در مدارس بخش ساخت خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *