امروز: سه شنبه - ۰۱ آبان - ۱۴۰۳
آخرین اخبار
عبدالرضا عالی پور

بررسی مشکلات اشتغال بخش دلوار توسط دکتر عبدالرضا عالی پور بخشدار دلوار

هدف از مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت به مردم در راستای فرامین مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری ، و در جهت رفع مشکلات آنان در تمامی حوزه ها خواهد بود.
اشتراک گذاری
11 مرداد 1401
کد مطلب : 283

به گزارش روابط عمومی بخشداری دلوار، عبدالرضا عالی پور در جلسه ای که جهت بحث و تبادل نظر و رفع موانع و مشکلات پیش آمده در گمرک بوالخیر که با حضور مسئولین گمرک و فرماندهان مرزبانی و تعاونی لنج داران بوالخیر تشکیل شده بود حضور یافت .
بخشدار دلوار در این نشست بیان داشتند: انتظار ما این است که نگرانی مردم بخش دلوار، در حوزه اشتغال سنتی و دیرینه این دیار که برخی مواقع بوجود می‌آید برطرف شود.


عبدالرضا عالی پور تاکید نمودند: اختلاف نظر و تفسیرهای متفاوت از برخی قوانین و مقررات ، نباید به عاملی جهت توقف فعالیت اقتصادی متعارف، دلسردی مردم و موجبات بیکاری قشر زحمت کش کارگر در گمرکات بخش گردد .


بخشدار دلوار ضمن تشکر از همه عوامل و مسئولین و ناظرین دخیل در امر کالای همراه ملوان ، گفت ؛ ضرورت دارد هماهنگی و نظارت بین دستگاهی ، در جهت تسهیل امورات مردم مثل گذشته انجام پذیرد.
وی افزودند: امید این داریم که با شفافیت قانون کالای همراه ملوان که مصوب گردیده است ، عمده مشکلات این حوزه حل و فصل گردد.


عالی پور در پایان اظهار داشت ؛ دیدگاه مسئولین استانی و شهرستانی خصوصا استاندار محترم توجه به مشکلات معیشتی مردم است که این مهم نیز به یقین مورد اهتمام همه مسئولین استان و شهرستان تنگستان و بخش دلوار بوده و خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *