امروز: سه شنبه - ۰۱ آبان - ۱۴۰۳
آخرین اخبار
عبدالرضا عالی پور

با توجه به ظرفیتها مبلمان شهری دلوار مناسب سازی شود

توزیع اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان تنگستان در بخش دلوار با توجه به نیازها ،توسعه و ظرفیتهای شغلی و زیربنایی و با یک نگاه ویژه برنامه ریزی جامع و بطورعادلانه تخصیص یابد.
اشتراک گذاری
23 تیر 1401
کد مطلب : 289

عبدالرضا عالی پور در نشست مشترک شورای اسلامی و شهردار بندر دلوار با فرماندار تنگستان ضمن گرامی داشت روز عفاف و حجاب بیان نمود: لازم است با همکاری نهادهای مربوطه در زمینه عفاف و حجاب در بخش دلوار خصوصا سواحل برنامه ریزی مناسب و کاربردی صورت پذیرد.
بخشدار دلوار شهر دلوار را یکی  از شهرهای مهم در استان دانست و گفت: با توجه به جایگاه تاریخی ، گردشگری و تجاری بندر دلوار مبلمان شهری و مناسب سازی فضای این شهر می بایست در دستور کار شورا و شهردار قرار گیرد.


عبدالرضا عالی پور در ادامه استفاده از تمامی ظرفیتها بخصوص ظرفیتهای انسانی نخبه را در مجموعه شهر و بخش دلوار یک امر مهم دانست و تاکید نمود: سیمای بصری و توسعه همه جانبه در این بخش بندری بخصوص بندر دلوار با استفاده از خرد جمعی برنامه ریزی و اجرا شود.
وی در پایان ضمن تشکر از اهتمام و توجه ویژه فرماندار تنگستان به بخش دلوار اظهار امیدواری نمود و گفت: توسعه متوازن و توزیع عادلانه اعتبارات شهرستان ، مسیر حرکت و پیشرفت همه جانبه را با توجه به ظرفیتهای بخش  دلوار هموار خواهد نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *