امروز: سه شنبه - ۰۱ آبان - ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ایجاد مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش دلوار

به گزارش روابط عمومی بخشداری دلوار و به نقل از عبدالرضا عالی پور بخشدار ، به زودی مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بخش دلوار ایجاد خواهد شد . بخشدار دلوار طی دیدار با سرکار خانم رسولی مدیر کل محترم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ضمن عرض خوش آمد گویی و خیر […]

اشتراک گذاری
15 مهر 1403
کد مطلب : 5711

به گزارش روابط عمومی بخشداری دلوار و به نقل از عبدالرضا عالی پور بخشدار ، به زودی مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بخش دلوار ایجاد خواهد شد .
بخشدار دلوار طی دیدار با سرکار خانم رسولی مدیر کل محترم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ضمن عرض خوش آمد گویی و خیر مقدم اظهار داشت : با هماهنگی های بعمل آمده و پیگیریهای انجام شده و مساعدت مدیر کل محترم ان شاالله در آینده ای نزدیک مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش دلوار راه اندازی خواهد شد .
عالی پور در این نشست ،بخش دلوار را دارای ظرفیت های بی شمار فرهنگی توصیف نمود و بیان کرد : بخش دلوار با دارا بودن پیشینه های غنی فرهنگی و هنری و نیز جمعیت دانش آموزی حدود ۹۰۰۰ نفری ، مستعد برنامه ریزی و مشارکت قشر کودکان و نوجوانان در برنامه های کانون بوده و یقینا با راه اندازی این مرکز شرایط بهتری جهت استفاده کودکان و نوجوانان فراهم خواهد آمد .
در پایان این نشست هم مقرر گردید فضایی در اختیار این مرکز جهت راه اندازی قرار داده شود و در آینده نیز با تهیه زمین ، ساختمان مورد نیاز نیز ساخته شود.

گزارش تصویری:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *